Stackars lilla mig..

Illamåendet jag kände igår innan jag gick och la mig, självklart skulle det bli värre.. Kräktes 2 ggr inatt och fick ringa och sjukanmäla mig från jobbet.. Hatar att kräkas, hu vad ynklig man känner sig..

Idag ligger jag nerbäddad på soffan mår inte illa just nu men börjar få ont i magen eftersom jag inte ätit nåt ännu.. 1 glas vatten blir man inte så där jätte mätt på.. Det jobbiga är att jag skulle behöva gå till affären för att köpa lite mat och det e inget jag känner för just nu.. Christofer är iväg på innebandymatch så alldeles ensam hemma..

Ja detta va läget här på Lundagatan idag.. Hörs kanske lite senare..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu