Uppe innan tuppen..

Känns som att man måste pallra sig upp mitt i natten när klockan ringer 04.50.. Är så sjukt skönt att ligga kvar i sängen just då.. Har varit en ganska lugn start på veckan, visst har vi alltid att göra men man har inte känt sig sådär totalt utmattad efter ett arbetspass som man kan göra ibland.. Tror det e lite mer att stå i imorrn dock.. 

Drog till gymmet nästan direkt efter jobbet idag så sen har jag bara varit hemma, känner mig redan rätt trött så tror det blir sängen snart.. Får man inte sova på morgonen får man iaf försöka gå och lägga sig tidigt på kvällen.. ja ni vet ju vid det här laget hur kul mitt liv är i veckorna.. Jobba, träna, sova..Jobba, träna,sova..jobba,träna,sova.. Tjatigt värre..

Natti natti gott folk..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu