100119

Är tisdag idag (iaf ca 20 min till) klockan blev ganska mycket innan jag va hemma då jag fick jobba över lite (som vanligt) kom inte från jobbet förrän 22.40.. Skulle ha slutat 22.. Va ändå en hyfsad dag lugnt hela kväll tills det nästan va dax att städa undan då kommer det alltid folk som ska käka av nån konstigt anledning och kommer det en ska det alltid komma fler och så går klockan jätte snabbt och innan man vet ordet av så har man varit på jobbet alldeles för länge.. Såg att mitt kompsaldo inkl. mjuktimmar ligger på + 70 h trots att jag va ledig nästan 6 hela dagar över julen..  Kanske ska ta ut lite mer ledighet snart=)

Hann med en promenad innan jobbet annars har jag inte gjort något mer idag.. Nu ledig 2 dagar, ska bli så himla skönt!! Nån som vill hitta på nåt e det bara att höra av sig.. Det enda som e inplanerat är några träningspass och sen tvätt på torsdag kväll... Christofer e ju inte hemma så ska bara ta hand om mig själv och ta det lugnt.. Saknar honom lite men tiden brukar gå rätt så snabbt.. Lite tomt här hemma bara=(

Längtar efter sommar!!!!



Sov så gott!!

Xoxo Marika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu