Orka..

Jag e väldigt ledsen men det här med att blogga går inte så bra för mig, har knappt hunnit sitta framför datorn de senaste dagarna.. Fråga mig inte vad jag gör men tiden bara flyger förbi..

Va ju iaf hos frisören idag och blev som vanligt nöjd, hon kan hon Johanna;) Det bästa med hela besöket (förutom fin frisyr) va massagestolarna  där man tvättar håret, helt underbart, satt där länge..haha.. Ledsen igen men ingen bild att lägga upp från besöket men kommer snart..

Hoppas ni haft en bra dag!!


(poolbilderna är från Marbella resan, har så många så lägger upp lite då och då sen kommer det komma inlägg om vad vi gjorde å så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu