Skyfall..

Igår firade vi min kära pojkvän som fyllde 30 år=) Blev lite presenter och smörgåstårta på sängen sen hade Christofers familj och min familj gått ihop och bokat ett fallskärmshopp som han inte hade en aning om.. Va nog en lagom chock att få ca 1h på sig att förbereda sig sen va det det dax att hoppa.. Men han va jätte duktig!! Så stolt över att han genomförde det..
Blev sen en mysig grillning och vädret va för en gångs skull fint hela dagen och kvällen..

Idag har det då varit mulet och regn igen.. Va ute och joggade ca 1 mil i ösregn ikväll, va skönt men jag såg ut som en dränkt katt när jag kom hem..haha..

Nu vill Christofer ha datorn igen, vi hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu