Paus..

Ju finare väder det blir ute destu mindre tid framför datorn.. Jag mår bra, det e juni alltså sommar.. Känns lite konstigt för våren gick så fort.. Jobbar, tränar och umgås.. Har kollat SATC 2 med några av tjejerna på jobbet.. Filmen hade fått extremt dålig kritik men jag tytckte den va bra.. Inte alls som den första som va mer dramar och tårar, denna va ren komedi..

Sprang vårruset igår, gick helt okej kom runt på lite mer än 22 min.. 19 000 va med och sprang, helt galet mycket folk..

Ska ta en promenad i kvällssolen nu.. Vi hörs när vi hörs..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Mikaela

mm. fast det passar nog inte på vem som helst tror jag :)

kram

2010-06-11 @ 16:12:46
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu