15 mars..

15:e varje månad är en bra dag för då får vi våran efterlängtade lön=) Det kan ju få vem som helst på bra humör.. Sen hade jag lyxpass på jobbet 10-16 så himla skönt.. Blev promenad till jobbet i det fina vädret så pigg och glad när jag kom fram.. Va en ganska lugn lunch eller sådär lagom mycket för att tiden ska gå snabbt.. Smarta jag glömde plånboken hemma så hade inget SL-kort så tänkte att jag skulle va lite ekonomisk och gå hem oxå, sagt och gjort..

På träningsfronten stod det Body combat på mitt schema.. Tog ut mig så mycket så att svetten rann av mig.. Riktigt skönt med såna pass då man bara ger gärnet..

Är innebandy på TV, inget jag tycker e intressant men Christofer har en lite annan åsikt så får väl vara en snäll flickvän och låta honom kolla på det.. Vi hörs imorrn gott folk!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu