Dax att jobba lite..

Eftersom jag ställde upp och jobbade igår så kunde jag deala till mig att börja två timmar senare idag så blir bara 16-22=) Himla skönt med nån extra timme hemma nu på dagen.. Blev sovmorgon, 1h på gymmet och sen har jag bara tagit det lugnt.. Tänkte promenera till jobbet idag så ska väl snart bege mig.. Håller tummarna för en hyfsat lugn kväll och att tiden går snabbt.. Imorrn jobbar jag oxå kväll men ska hinna med en Lunch med Madde innan.. Ska bli kul att träffa henne då det gått alldeles för lång tid sen sist..

Har inte så mycket mer att komma med just nu, får se om jag slänger in ett litet inlägg från jobbet ikväll..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu