En onsdag till i samlingen..

Undrar hur många onsdagar jag har upplevt sen jag föddes?? Nån som orkar räkna 851020 kom jag till världen.. Idag har iaf varit en bra onsdag.. Lediga onsdagar är oftast bra av nån anledning.. Blev en sväng till gymmet, körde core express och lite jogging.. Hann även med en sväng på stan.. Har ett litet projekt i badrummet, fogarna är så himla missfärgade eftersom han som bodde här innan va storrökare, kaklet gick ju lätt som en plätt att skrubba men fogarna e fortfarande gula istället för vita.. Har nu varit och köpt pennor med färg som man ska måla i fogarna så det blir fina igen.. Planen e att bli klar med det imorrn då jag oxå e ledig.. Råkade även slinka med några kuddar hem till soffan.. Efter denna mörka och kalla vinter har jag fått riktigt stort behov av färg, vill lixom smygstarta våren här i mitt hem.. Kuddarna e blå och jättefina=)
Har även matta till kök och vardagsrum på listan över saker som behövs köpas men har inte hittat rätt ännu och så länge jag inte hittar det jag vill ha så får vi va utan..

Missade ju Desperate Housewives igår så har precis köpt avsnittet på kanal5 play, 19:- gick det på och värt varenda krona.. Men ska försöka att inte missa fler kan bli dyrt om jag varje vecka måste betala för att se..



Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu