Hur ska jag hinna??

Oj oj oj va mycket det blev som jag ska försöka hinna med i vår och sommar.. Vill ut och resa med Christofer gärna på solsemester, kollade på 1 vecka i egypten kanske? Sen  weekend i London för att hälsa på kusin vitamin och Mårten, besök hos Sara i karlstad, antagligen bröllop på Gotland 3 juli och sen va det tydligen dax för möhippa för Johanna i Marbella 8-11 juli, skulle även ha försökt ta mig till gotland redan i vår då det va alldeles för länge sen jag träffade familj och vänner där.. Är det nån som har lite tid till salu?? Finns säkert nåt jag glömt att nämna.. Vet inte hur jag ska få ihop allt.. Dax att börja planera semesterdagar märker jag..

Hoppas verkligen att jag kommer iväg på allt.. Har i så fall mycket att se fram emot=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu