Ny vecka..

Vi började den nya veckan med lite sovmorgon, gick upp kl 9 och möttes av strålande sol=) Jobbar kväll idag, känns lite sådär, gillar att va ledig på måndagar.. Har precis fixat en kopp kaffe så man piggnar till.. Om 1 timme blir det att dra till gymmet å svettas lite.. Blir hårdkörning på gymmet denna vecka sen ska jag ta det så lungt det bara går i helgen då det e dax för spa, jag längtar så..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, har inte gjort så mycket i helgen mer än att jobba, träna och mysa i soffan.. Igår blev det Dans Aerobics (Body jam va inställt) va riktigt kul faktiskt men sjukt mycket steg att komma ihåg så kände mig aningen bortkommen, tror att man behöver köra 2-3ggr minst innan man får riktig kläm på det.. Efter blev det lite jobb för magen oxå på Core express..

Hoppas kvällen på jobbet går fort..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu