Stora städar dagen..

Jag precis som rubriken säger har det varit städning här hemma idag.. Va riktigt behövligt vill inte ens tänka på hur länge sen det va vi dammsugade sist.. Eftersom det varit hantverkare här nu med jämna mellanrum har det kännts så onödigt att städa när nån nästa dag kommer å stökar till igen.. Nu borde det inte hända nå mer förrän på måndag så tänkte att lägenheten kunde få va lite fin över helgen iaf..

Började måla fogarna i badrummet men inte riktigt klar får se om jag hinner mer på lördag eller söndag.. Blir verkligen så mycket bättre och fräschare ..

Blev även efterlängtad afrikanskdans har inte tränat det på 2 veckor.. Vet att jag tjatat om det förut men herregud va kul det är.. Gillar ju å träna överlag men finns få grejer som får en att känna så mycket positiv energi.. va lite inne på att jag skulle gå på Body Combat ikväll oxå men det börjar så sent så tror att jag hoppar det.. Ett pass om dagen måste väl va godkänt??

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu