Trevlig helg!!!!!

Efter en lååånnnngggg vecka på jobbet (ja vissa veckor är längre än andra) önskar jag nu mig själv och alla andra en riktigt trevlig helg!! 

Har haft myskväll här hemma och äntligen kollat klart Luftslottet som sprängdes, när vi skulle se den på bio i vintras så blev det nå fel så filmen dog när de va ca 30 min kvar.. Himla surt asså att missa slutet.. Men nu äntligen tog vi oss i kragen och hyrde den.. Vet inte vilken jag tyckte va bäst av de tre, tror jag gillade den första mest.. Men alla va bra på sitt sätt..

Ska bli skönt att va ledig i helgen, kommer bli lugnt som det ser ut nu.. Städning och nåt pass på gymmet ska jag planera in men annars bara vara ledig.. Vad har ni för planer??

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu