Vad gör man då??

Sitter just nu å kollar reprisen av Let´s dance.. Christofer har åkt till Örebro för att spela innebandy så alldeles själv hemma.. Nån som vill hitta på nåt?? Vädret e inte direkt toppen måste jag säga men funderar ändå på en promenad.. Skulle ha kollat bio ikväll men inställt så nån som har något annat förslag på vad man kan göra?? Funderade på att kanske baka nåt, gillar att baka, men lite tråkigt om man inte har nån att bjuda sen..

Vet en grej jag kan göra om jag inte kommer på nåt annat.. STÄDA!! Det behövs här hemma..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: mikaela

^^

visst det lätt kul men kmr nog inte förren typ ikväll då, och så kankse jag skall fråga mamma också :)

kram

2010-03-27 @ 13:50:22
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu