Lång weekend på Gotland..

Lovade ju lite bilder från helgen och jag håller alltid vad jag lovar ;) Blev inte så många dock eftersom jag inte gjort så mycket spännande att ta kort på.. Blev många härliga dagar i Levide.. Promenad med hunden, film kväll med Mikaela, mysig middag med hela familjen, hälsade på mormor, åt massa mat och tog det lugnt.. Lördagkväll va det enda som va planerat för då va det ju Josses 25 års fest och det får man ju absolut inte missa, mycket tervligt va det men tog det ganska lugnt.. Bra att kunna träffa mycket folk på samma ställe när man inte är på ön så länge.. Extra kul oxå att Sara faktiskt kom ner fast hon sagt att hon absolut inte kunde..





 

 

 
Dessa ovan va lite bilder på mig, katten Sissel, mina syskon och Jimmys söta tjej Emelie..

De som kommer nu är från Josses fest..


 

 

Detta va vad jag hade att erbjuda för tillfället..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu