Oslagbara vill vinna!!

Ikväll är det dax för säsongens 2:a match (har inte nämnt den 1:a så mycket för det gick så dåligt..hehe..) vi e laddade till tänderna och ser ingen annan utgång än vinst!!! Har precis käkat pasta med grönsaksröra och känner att jag e på topp..

Har varit ledig idag eftersom jag jobbat hela helgen himla skönt.. Solen har varit framme men de va inte så varmt ute.. Blev dock en promenad/jogging på drygt 80min man blir pigg av lite frisk luft och motion=)

Nu ska jag fortsätta ladda inför matchen, vi hörs!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu