1 dag i ordningen..

Har spenderat större delen av denna hemska ruskiga och kalla dag på jobbet.. Jag vet att detta nog är det absolut tråkigaste att skriva om idag eftersom alla vet att det snöar men måste ändå få säga: JAG HATAR SNÖ!!!! Funderar varje vinter på varför jag väljer att leva i detta kalla land?? Finns det verkligen så mycket positivt med sverige som kan kompensera för alla mörka, kalla och nästan olidliga månader?? Värt att funderas på..

Annars har det varit en okej dag på jobbet, inte allt för mycket att göra iaf och imorrn ledigt.. Skulle va ledig torsdag oxå men som vanligt va det kris med personal och det e tydligen alldeles för mycket att va ledig 2 dagar på 1 vecka så får hoppa in.. Har typ 140 komptimmar att ta ut och gjorde ett försök att minska dem lite när jag tog ledigt i fredags men är man ledig 1 dag får man nästan alltid jobba in det en annan dag och så samlas det timmar på hög.. Dax för en riktigt lång semester snart kanske=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu