1 dag kvar=)

Bara 1 dag kvar på jobbet nu innan det e dax för lilla mini semester=) Känns så himla bra..
Ska jobba kväll imorrn med så en skön sovmorgon väntar..
Hade sällskap av en ny tjej som heter Therese på jobbet idag för jag skulle lära henne caféet, gick jätte bra, ganska mycket att göra men det e ju bara bra när man ska lära sig så man får se allt.. Himla skönt för mig oxå att få lite hjälp annars hade nog varit svårt att hinna med att laga all mat idag, vi ska ju tydligen vara kockar, servitriser och diskare på kvällarna.. Skulle behöva ett piller för kloning på Rica hotels..haha.. Therese kommer och jobbar några timmar imorrn oxå, ska bli kul då blir det förhoppningsvis kaffeskola eftersom vi nästan bara va i köket idag..
Har inte hänt så mycket roligt annars eftersom jag inte hunnit med så mycket mer än att jobba.. Pallrade mig iaf till gymmet en stund i förmiddags trots att jag inte hade lust, kändes bra när jag väl va där.. Imorrn e de afrikansk dans igen så lite lättare att motivera sig för det e ju så roligt=)
Ska kramas lite med min kille nu innan det e dax att krypa ner i sängen och sova..
Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu