Jaha..

Då sitter man här å hänger igen då..Blir inte så långvarigt dock för sängen väntar och sen en låååånnng arbetsdag imorrn.. När vi jobbat klart blir det en trevlig after work för att avrunda en vecka med mycket att göra.. Ska bli himla nicet=) Och gott med lite vin oxå..hihi..

Christofer har öppet hus på sitt jobb ikväll så han blir nog borta hela natten, sist slutade det med drinkbord på Café Opera.. Ja ni kan ju själva gissa vilket skick han va i då..haha.. Nej nu ska jag inte dra några förhastade slutsatser..

Svärmor kommer på besök i helgen, mycket trevligt måste tyvärr jobba oxå men det får gå.. Nåt ska man nog hinna hitta på, en god middag på lördag kanske..mums..

Dagen idag har väl i stort sett varit som de flesta andra.. Blev iaf en ganska kort dag på jobbet eftersom jag jobbade extra idag fick jag gå när det lugnade ner sig lite.. Blev 2 pass på gymmet först core för magen och sen ett stenhårt Body Combat.. Ja  det va väl det hela då..

Ska försöka få med kameran på after worken imorrn så ni kan få se lite snygga bilder på mina kära kollegor..

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu