Långpass på gymmet..

Är ensam hemma för Christofer har dragit på mässa i Borås med jobbet.. Gillar absolut inte att han e iväg men passade på att ta ett riktigt ordentligt pass på gymmet.. Körde först löpning 20min sen ett corepass och efter det 20 min löpning till ökade verkligen tempot och bestämde mig för att inte ge upp utan köra på.. Det mesta av tröttheten sitter ju i huvudet så bara man övertalar sig själv att fortsätta när det blir jobbigt så orkar man lika mycket till.. Det är då man får de riktigt bra resultaten..
Annars har det varit en dag som alla andra, riktigt mycket att göra på jobbet men det har gått bra och rullat på.. Ska krypa i säng nu vid 21 så att jag kanske e utvilad imorrn för det väntar ett 6-16 pass på mig (precis som idag) och då behöver man sin sömn.. Längtar till min lediga helg (haha som alltid).. Vet inte vad jag ska hitta på men skönt att inte jobba..
Satt och kollade lite resor till sol och värme, gud va jag vill åka.. Blir nog i februari el mars men just nu känns det jätte länge tills dess..
Såhär trevligt hade jag sist jag va på solsemester, iskall champagne vid poolkanten sitter aldrig fel=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu