Ålderskris..

Alltså det här med att man blir äldre hela tiden, vad ska det va bra för egentligen?? Om 12 dagar är det B-day, 25 år har gått av mitt liv och vad har jag åstakommit egentligen?? Är det inte dax att man tar tag i saker och börjar göra nåt vettigt?? Hög tid att bygga grunden för framtiden.. Bla bla bla... Men va tusan ska jag göra för nåt??

Önskelista till födelsedagen!

Antirynk creme (alt Botox)
Pengar
Långt och lyckligt liv=)

Ja det va väl det jag behövde i år, skulle väl inte bli ledsen för en Gucciväska eller liknande men annars va dethär vad jag kunde komma på.. Inte lätt att bli gammal..



Nej men det här va väl alldeles för seriösa tankar för en fredagkväll, nu får jag skärpa till mig.. Ska fortsätta smutta på mitt vin istället det får mig nog lite positivare..haha..
Ska försöka komma i säng i hyfsad tid ikväll så jag orkar med ett förmiddagspass på gymmet imorrn innan det e dax för innnebandy (Hammarby-Farsta kl.13.15) och sen fixa till sig inför kvällens festligheter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu