Bra balans..

Har varit på gymmet idag för första gången på 1 vecka.. Bestämde mig för att ta lite ledig och bara koncentrera mig på allt roligt som hände förra vecka, med födelsedag och firande och sånt=) Man behöver det ibland och jag behöver känna att träningen inte blir ett beroende utan något jag väljer att göra när jag har tid.. Hade en period för några år sedan när jag nästan körde 9 pass i veckan, skulle jag vila nån dag så slutade det med att jag kanske gick en powerwalk på 1h.. Så extremt skulle jag aldrig ha tid att träna nu med tanke på hur mycket jag jobbar, men vill inte hamna där igen då en ledig dag ger mig ångest.. Nu vill jag träna för att jag ska må bra både fysiskt och psykiskt..  

Va väldigt skönt att få röra lite på sig igen, hade saknat det (vilket e en väldigt bar sak) så nu är det bara att köra på igen, planen är minst 4 pass förhoppnigsvis 5 den här veckan.. Idag blev det 40min kondition med löpning och crosstrainer, sen ca 25 min styrketräning för mage och armar..

Ligger hemma och myser i soffan nu, har käkat lite glass för att väga upp mot alla kalorier jag förbrännde i gymmet..haha.. Jag vet inte varför ni tränar men jag gör det för att kunna äta glass en tisdagskväll utan att behöva få dåligt samvete;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu