Ego girl..

Ska ju på lagfest i helgen så började prova ut lite kläder (ensam hemma utan nåt att göra), eftersom vi alltid har på oss sunkiga fotbollskläder när vi ses så tänkte jag att varför  inte dressa upp ordentligt!

Vad tror ni om detta??

 

Ego girl:



 



Okej jag vet att jag e fånig, men ibland så behöver man va det lixom.. Vad tycker ni förresten om läppstiftet, brukar annars använda blektrosa eller beiga nyanser men kan va kul med lite färg ibland.. Osäker om jag kan bära upp det bara..


Kommentarer
Postat av: Najalla

Vadå fånig! Det är sånt här man älskar att se :) Du är skit snygg, like always! puss

2010-10-05 @ 22:32:30
URL: http://www.najalla.se
Postat av: Mikaela

Du bär upp allt :)

Top model next <3

kram!

2010-10-06 @ 17:02:43
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu