Hej hej..

Är ensam hemma och har lite tråkigt faktiskt.. Gillar att va ensam ibland men nu längtar jag efter sällskap.. Jag och Christofer har typ gått om varandra idag, när jag va å tränade va han hemma och när jag kom hem skulle han iväg på sin träning.. Ja ja så är det ibland.. Har tänt ljus för att fixa lite mys iaf.. Har en ledig dag imorrn så ska försöka va vaken ett tag till, hoppas att min kära pojkvän ska skynda sig hem=)

Ny fb bild...



Gillar att mitt hår börjar bli långt igen, behöver besöka min super frisör Johanna snart bara för lite toppning och färg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu