Min dag..

Detta är då B-day, dagen med stort D nämligen min födelsedag=) Är väl bara att njuta så länge jag kan för har hört att efter 25 går det bara utför..haha.. Nej jag skojade bara, är inte så bitter som jag låtsas vara över att bli äldre, känns helt okej och Christofer har lovat att han inte ska byta ut mig mot nån yngre riktigt ännu ;)

Har varit en bra födelsedag.. Har ju spenderat större delen på jobbet så inte gjort så mycket.. Fick en alldeles egen kock ikväll som gjorde super god middag, oxfilé, potatisgratäng och sparris. Till allt detta lite röttvin..



Förutom middag ska jag få nåt från min önskelista nämligen en ny plånbok=)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu