Nej jag e inte bitter..

Vet inte om det här med korpen är nåt för mig.. Bara köra för "kul" är jag alldeles för mycket tävlingsmänniska för, vi har ett störtskönt lag med super goa tjejer men på planen då vill jag att folk fattar vad det handlar om vinna eller försvinna lixom, äta eller ätas.. Säger absolut inte att jag e bättre än nån annan och det e något som stör mig oxå att jag e så kass..haha.. Jag vet i mitt huvud vad jag ska göra men när man inte tränar längre har man inte riktigt samma kontroll på fötterna.. Jag e inte ett dugg bitter (hihi) och hade antagligen inte varit lika negativ om vi vunnit idag men efter en orättvis förlust med 0-3 då e det absolut inte roligt med korpen fotboll!!!

Ska köra en lagfest på lördag och där har vi en kategori som vi utan tvekan är sthlms bästa lag på!! Ska bli grymt kul och en bra uppladdning inför säsongens sista match på måndag..=)

Saknar mitt förra lag IFK Visby, det va lätt mina roligaste fotbollsår.. Vi va så grymma men på en nivå som va kul! Har tyvärr inte tid att satsa på nåt seriöst nu...



 
Ska hoppa in i duschen nu för jag ligger här på soffan och luktar svett, inte så mysigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu