Så skönt..

Denna dag har verkligen bara varit min.. Inte pratat eller brytt mig om nån annan än mig själv.. Så himla skönt man behöver lite egotid ibland.. Lyssnat på massa bra musik som jag ska bränna ner på en skiva till vår roadtrip nästa helg, kollat filmen Eat, pray,love med Julia Roberts.. Verkligen en behaglig måbra film perfkt för min dag=).. Tog en långpromenad i solen som va riktigt varm, fick verkligen massa energi av allt ljus..

Kom precis hem från gymmet där det blev lite styrketräning och lättare kondition.. Känner mig verkligen nöjd.. Väntar på att Christofer ska komma hem från sin säffle tripp men det borde inte dröja så länge nu..

Blir nog lite popcorn och ett glas vin för att avrunda denna dag, ska jobba i helgen men just nu känns det helt okej.. Har bara positiv energi i kroppen..

Ska ta en dusch och sen tända lite ljus så det blir lite mysigt här hemma..

pussar till er!!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack :) den där katten gör sej ganska bra på bild :)

kram

2010-10-31 @ 15:14:44
URL: http://thatmic.blogg.se/
Postat av: Jennie

Coco chanel är också en trevlig må bra fim :)

2010-10-31 @ 17:55:02
URL: http://passionofmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu