Sorry för dålig uppdatering..

Har ju inte kunnat skriva nåt på hela dagen men har faktiskt jobbat 6-17 med massa att göra hela tiden och utan tillgång till varken mobil eller dator.. Efter jobbet va det bara att hem å byta om sen direkt till gymmet skulle köra zumba och springa lite.. Har sån helt sjuk träningsvärk efter Bootyn igår så har knappt kunnat gå, värst är trappor och att sätta sig ner på toaletten..aj,aj,aj säger jag bara.. Ska rumpan bli fin får man lida pin..haha..
Va ändå skönt att få värma upp musklermna lite igen å sträcka ut idag.. Hoppas för allt i världen inte att det blir sämre till imorrn..=/

Gnällde ju en hel del om min visdomstand i helgen, men hade faktikskt förbannat ont.. Har iaf gått från 13värktabletter/dygn till 4st/dygn vilket jag tycker är en otroligt bra förbättring, har kunnat sova hela natten både igår och idag vilket va otroligt skönt.. Vill tacka gud för att det finns värktabletter annars hade jag blivit tokig..haha..


Detta har varit en dag utan några alls speciella händelser men ibland e det ju så.. Längtar till ledig helg=) Då ni party party!!

Hittade min outfit från förra lagfesten för ca 1 år sen.. Måste bara påpeka vilket kort hår jag har, och lugg va det tydligen som gällde oxå..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu