21 sep

Ja vad ska man säga om denna dag.. Det mesta har varit som vanligt jobb å träning och sånt.. Har känt mig sjukligt trött hela dagen, hoppas inte jag kommer bli sjuk.. Har proppat i mig vitaminer och kan jang så det borde väl göra susen tycker jag men man vet ju aldrig..

Ligger i soffan och dricker varm choklad och ser på tv nu, skönt att bara slappa en stund, snart dax att krypa ner i sängen.. Inte mycket mer att säga idag.. Får se om det händer nåt roligt imorrn att skriva om..



21 sep 2010 har iaf varit en regnig dag om det e något att lägga till historien..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu