Det börjar arta sig..

Har ju de senaste månaderna haft projekt: Ny höstgarderob.. Nu börjar det äntligen likna nåt.. Färgerna jag satsar mest på är marinblått, camel/beige/konjak, svart och vitt/naturvit.. Det jag redan i somras fastnade för på höstens catwalk va den camelfärgade kappan och pilotjackan med fårskinnskrage (verkar dock som att alla fastnat för den sist nämnda).. Har redan inhandlat 2 sjukt sköna polotröjor (1 marinblå och 1 camel) från HM, svarta nudie jeans, Vit/marinblårandig oversize tröja från HM, skärp beige/konjak från HM..

De som känner mig vet att jag har en liten fling på höstjackor, gillar att ha många färger och modeller att variera med.. Här är mina 3 senaste fynd=)

Camelkappan från Zara, äntligen (ful blild men as snygg live)! och kavajjacka från HM.

 

Brun skinnjacka från Vero Moda


Köpte även en helt underbar kofta på Top shop för ett tag sen. Kolla in ryggen, love it!

 

Behövde en ny lite finare tröja oxå så blev denna svarta från Vero Moda, nya höststövlar har oxå införskaffats från din sko faktiskt..

 

Nu är det dax att börja hålla i slantarna lite, men det gör inget eftersom jag har hittat det mesta jag behöver=)


Kommentarer
Postat av: Jennie Orleifson

Man blir ju inte alls avundsjuk.. ;)

2010-09-17 @ 19:53:22
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: johanna

Koftan var ju bara föööööör fin..

2010-09-19 @ 19:19:08
URL: http://johannajt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu