Good morning my friends!!

Somnade på soffan igår å vaknade igen när solen hade gått upp lite innan 7.. Sorry älskling att jag snodde din plats..hihi.. Måste varit så trött..

Idag är jag iaf pigg som bara den, varit uppe sen typ 8.30 och ska snart pallra mig iväg på en promenad.. Är jobb som väntar sen 11.30-22, lång dag men ska få en riktig lyxdag imorrn istället 7-11.30.. Det e nice en fredag måste jag säga för sen e helgen ledig..

Några förslag på vad man kan göra en helg i slutet av september??



Förra september va jag på Latinokryssning med några av jobbtjejerna=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu