Jag är utvald!

Jag är en av de utvalda som fått en guldbiljett på posten! Hipp hipp är igång äntligen, så kul att nån tillslut tog tag i det.. Vi kommer va ett gäng tjejer som varje sommar lördag v.31 lämnar man, barn och bekymmer hemma och kör en heldag med aktiviteter, mat, alkohol och en massa skratt.. Grymt roligt ska det bli ser redan fram emot det.. Ni som läst bloggen ett tag vet ju att min kille varje år lördag v.30 drar iväg med grabbarna på hepp hepp, vi damer har varit avundsjuka länge men nu så kör vi=)



Kommentarer
Postat av: Najalla

Aaa meh.. Sån vill jag oxå ha! Tänk att jag faktiskt idag satt o tänkte på att man borde ha en tjejklubb som träffas ibland! Åh.. Hoppas ni gör massa skoj!

2010-09-29 @ 23:57:32
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu