Kl. 21

Klockan närmar sig 21 och det e då jag borde gå och lägga mig för få mina 8h skönhetssömn, tror dock att det kommer va totalt omöjligt för mig att somna då, har ju varit ledig 2 dagar och unnat mig lite härlig sovmorgon=)
Måste säga att det abolut värsta med mitt jobb är att börja jobba kl 6, det gör mig både fysiskt och psykiskt utmattad.. Men men så länge jag väljer att jobba kvar så är det bara att bita i det sura äpplet  och fortsätta ställa alarm på 04.45..

Är svårt det där med vad man ska bli när man blir stor, är riktigt avundsjuk på de som vet, de som har ett mål som de jobbar för.. Är det nån som vet hur man gör för att komma på rätt spår, jag vet så himla mycket som jag inte vill jobba med men inget som jag känner skulle va helt rätt heller.. Gärna en hyfsad lön och arbete mån-fre! Något förslag, vad tror ni jag skulle passa som?? Är väl ingen idé att börja grubbla på det nu dock då kommer jag väl ligga vaken hela natten..

Sov så gott kära vänner!! Fredag imorrn alltid nåt att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu