Nej,nej,nej,nej..

Hur svårt ska det va att säga de 3 små bokstäverna N.E.J!! Kan ju skriva det hur många gånger som helst men säga det rakt ut är så mycket svårare.. De 6 långa dagarna på jobbet den här veckan har precis utökat sig. blir mardrömspass 11-22.30 imorrn istället för 14-22 och lördag har jag lovat att jobba kväll 14-23 istället för 7-13.. Vill ju egentligen jobba mindre än vad jag gör men slutar alltid med att det e kris och ingen annan kan jobba och jag e den enda som inte kan säga nej när chefen ringer och vips lagras komptimmarna på hög.. Det dumma är att det alltid är mer eller mindre kaos och kris på mitt jobb så inte så lätt att va ledig nån annan gång heller.. Bara att bita ihop, förr eller senare ska jag va ledig alla mina 140 komptimmarå det ska bli så jäkla skönt!!!



Fler lata dagar i solen tack!! Lite champagne skulle inte göra saken sämre..hihi..

Kommentarer
Postat av: Najalla

Tyvärr är det så gumman att ger man jobbet lillfingret så tar dom hela handen! Man kommer liksom aldrig ur det.. :( Men tänk positivt, det är massor med ledighet! Vi kan tom åka på en weekend till London eller vad som helst. Du är duktig som står i. Puss

2010-09-14 @ 17:27:36
URL: http://www.najalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu