Hallå, hallå..

Tisdag idag vilket betyder att Desperate housewives snart börjar, ni missar väl inte det?!!



Har varit en hyfsat lugn dag på jobbet så va okej att jobba 10h.. Orkade även med en joggingtur när jag kom hem.. Va lite svalare i luften idag men va perfekt att springa i..

Har blivit lite shopping på sista tiden men har varit för lat för att ta bilder och lägga upp, men det kommer.. Börjar bli väldigt nöjd med min vår och sommar garderob.. Fick även min semster beviljad idag v.29-32 blir nog Gotland som det ser ut nu så då ska jag väl ha tid att använda alla mina nya fina kläder och skor.. Längtar så in i den till semester!!!

Fick samtal från sängjätten idag om att vår säng har kommit och vi kommer få den levererad till nya lägenheten samma dag som vi flyttar in, så härligt att få sova första natten där i en stor härlig ny säng.. Inte så länge kvar nu tills flyttlasset går=)

Ha en bra kväll, nu ska jag kika på Husfruarna, mina förebilder..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu