Kaffe på balkongen..

Började dagen med en kaffe på balkongen.. Har varit en otroligt fin dag.. Så bäst att passa på att sola min bleka näsa när man får tillfälle..

 

Har varit hos bästa frisören Johanna och fixat håret.. Efter det tog vi en lunch och stekte lite i solen..

Passade på att ta en promenad hem från Fridhemsplan (där Johanna jobbar) man vill ju inte va inne när det e så skönt ute.. Min kropp behöver så mycket D-vitamin och ljus som det bara går efter denna långa hemska vinter..hehe.. När jag väl kom hem ville jag fortfarande inte sitta inne så tog med mig en bok och la mig och läste i parken en stund..

Denna underbara dag avslutades med ett Body combat pass på gymmet.. Vill inte jobba imorrn!! Vill ha det såhär varje dag.. Frisörbesök, luncher, promenader, ligga och läsa i solen, laga mat till min  man och gå och träna.. Alltså 100% hemmafru..haha..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu