Tisdag 5/4

Har varit en lång dag på jobbet men har ändå känt att jag haft mycket energi i kroppen.. Får se hur länge det håller i sig..

Unnade mig ett besök på Zara efter jobbet och hittade ju så sjukt mycket fina kläder.. Ibland hittar man inget nu hittade jag allt..haha.. Blev några fina plagg som fick följa med hem, ska visa vid tillfälle..

Pallrade mig ut på en löprunda när jag kom hem.. Sprang först 1km som uppvärmning sen en 5km runda på tid, kom runt på 22min och 30sek, känns bra för att inte sprungit så mycket ute ännu.. Ska abslout inte sticka under stolen med att jag va helt slut när jag kom runt men tror nog att det finns mer att ge bara jag ger det nån månad.. Bev sen en powerwalk på ca 2km.. Körde några styrkeövningar för magen när jag kom hem så känner mig ganska så nöjd med passet faktiskt..

Kollar D.H på TV nu sen blir det bums i säng.. Klockan ringer olidligt tidigt imorrn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu