Träningsveckan!

Har varit en bra vecka.. Får så mycket energi av det fina vädret!

Måndag: 9km på löpbandet, styrka för överkropp ca 20min
Tisdag: Löpning ca 35min, styrka ca 20min
Onsdag: Promenad ca 35min
Torsdag: Promenad ca 1h, Body combat
Fredag: Löpning ca 6km +intervaller i backe och promenad ca 2km
Lördag: Promenad ca 40min
Söndag: Ledig

Har blivit lite mer promenader den här veckan än vad jag brukar köra, tycker det e skönt att gå hem från jobbet ibland och det tar ca 35min.. Skönt med lite frisk luft när män varit inne en hel dag och skönt att få rensa tankarna lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu