Snart slut på det roliga..

Känner att tiden börjar springa iväg och snart är den härliga semestern slut.. Jag vet inte hur ni känner inför era jobb men jag längtar inte ett dugg efter mitt just nu.. Stressen, de obekväma arbetstiderna, tjat och gnäll.. Ja det e så det är.. Man vänjer sig efter ett tag men när man varit ledig inser man hur påfrestande det är..

Nog med negativa tankar, ska njuta så mycket jag bara kan de 3 dagarna som är kvar, hoppas väderguden är lite snäll mot mig, skulle behöva några solstrålar till!!;)

Är första dagen hemma i Sthlm så har packat upp, tvättat och tränat.. Gamla vanliga rutinerna börjar falla på plats.. För att känna att det ännu e semester blev det ett glas vin och lite popcorn i soffan:)

Har ett lager av bilder från resan till Gotland men har inte haft ro att fixa med det idag men kommer inom kort..


Bild från förra sommaren=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu