Alla hjärtans dag!

Något ni firar eller tycker ni som min pojkvän att det bara känns påtvingat?? Blev lite käk från Mcdonalds och nu kollar han innebandy på TV (ur tråkigt) och jag sitter här framför datorn.. Romantiskt va..hehe..

Har jobbat idag då, mycket att göra va det så kom ju inte därifrån vid 16 som jag hoppades.. Fick bjuda mamma och lillsyrran på lite vaniljhjärtan så att de stod ut att vänta på mig.. Bjöd med dem hem en stund, mysigt att bara ta det lugnt och sitta och snacka.. Hade lite kläder (som vanligt) som Mikaela gärna tog med sig, men oroa dig inte Jennie finns nog nåt till dig med;)

Ja vad har mer hänt idag då, inte mycket alls och kommer nog inte dyka upp nåt spännande heller, dax att gå och lägga sig om 1 timme ungefär.. Tog en träningsledig dag eftersom mamma och syster va här men blir att köra på tis-fre och ev nån dag i helgen. Hoppas att det e någorlunda fint väder på torsdag när jag e ledig så att jag kan köra både gým och långpromenad..

Har gått bra med sötsakerna idag, va väldigt (väldigt,väldigt) sugen på nybakade vaniljhjärtan som fanns på jobbet men blev lite kiwi och päron istället..

Massa kärlek till er!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Min pojkvän är visst väldigt lik min bror.... Vi har det precis lika romantiskt här hemma... Tur att jag iaf fick en jättefin fjärill av Felicia =) Hon kan hon =)

2011-02-14 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu