Det närmar sig..

Efter en supergod frukost ligger jag nu på soffan och försöker att inte tänka på att det snart e dax att jobba.. Är verkligen sjukt opeppad, känns inte som att det kommer bli en bra dag.. Försöker komma på nåt sätt att slippa men går inte bra.. Nån som har ett förslag?? Eller ännu bättre, nån som vill hoppa in och jobba för mig??  

Måste snart bege mig då jag har endel ärenden att uträtta, tex nya strumpbyxor (kan man ta med det i deklarationen sen, går ju åt sjukt mycket strumpbyxor på 1 år när man jobbar) skulle behöva hitta ett par nya jobbskor oxå, mina gamla e hål i (ser ut som en fattig luffare..hehe).. Har tyvärr inte hittat några som mina fötter trivs i, ska man ha ett par skor på sig i över 10h måste de va jäkligt sköna.. 

Kanske dax att börja röra på sig, lär ju va massa folk på stan så brukar inte gå så snabbt å handla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu