Ledig!!

Nu är mina 8:a dagar på jobbet avklarade och det ska bli så jäkla skönt att va ledig ons och tors.. Va ju sjukt trött igår men efter en lång sovmorgon och massa slappande på soffan så fick jag lite ny energi och kvällen på jobbet har gått alldeles utmärkt.. Har ahft hand om en 3-rätters middag för 19 pers så fick sällskap av Szandra.. Är ju  verkligen så mycket roligare att jobba kväll när man har nån att snacka lite skit med oxå=)

Ja vad ska man mer säga om denna tisdag?? Har ju som sagt bara slappat och jobbat.. Kollat lite på nätet efter lägenheter är sugen på en större (en 3:a) ska nog gå på några visningar på söndag, området Liljehomskajen/Årstaberg.. Alltid bra att hålla ögonen öppna..

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och inte lämna den igen förrän tidigast halv 10 imorrn.. Jag älskar att sova..haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu