Mätt och belåten..

Blev lite mer än 1h timme på gymmet, har verkligen motivation till att komma tillbaka i form.. Känns bra att få jobba med kroppen ordentligt.. La upp träningspasset i 3 delar 20min Crosstrainer, 25min styrketräning (mest mage och rygg sen lite armar) 20min crosstrainer i högre tempo.. Imorrn blir det nog en träningsledig dag för att sen köra torsdag och fredag (kanske lördag).. Torsdag ska jag nog antingen köra Booty/Core eller Body Combat.. Kul att få lite variation mot maskiner och vikter, tröttnar lätt på den sortens träning..

Ska ge mitt nya (egenkomponerade) träningsschema 2 månader sen vill jag se resultat.. Måste ta hand om mig själv bättre när det gäller maten oxå.. Minska på kakor med massa socker och öka på med vitaminrika grönsaker.. Tror inte på dieter när det gäller mig själv utan allt kan ätas fast med måtta.. Så länge man ser till att göra av med lika mycket som man stoppar i sig så e det ju lugnt..

Blev korvstroganoff och råris till middag, gott  och enkelt..  Ska bara ta det lugnt nu resten av kvällen, upp tidigt och jobba 6-16 då behöver man vila..



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack, det är helt okej nu.. japp jäkla närkar ;) kram

2011-02-09 @ 14:25:32
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu