Snöjävel!!

Började dagen med att halka omkull i en snödriva på väg till jobbet kl 05.20, oj vad svordomar som ploppade ur min mun.. Tur att ingen annan e vaken så dax och såg  min lilla vurpa..hehe.. Va helt täckt av snö (enda positiva va att man landade ganska mjukt) Ville i den stunden väldigt gärna gå hem och krypa ner i sängen igen.. Dagen kunde nästan inte börja värre..

Lyckades iaf ta mig oskadd till jobbet där jag tillbringat ca 8h av min dag.. Mycket att göra å jag va trött och grinig idag.. Ingen  bra kombo men tog mig igen det och va riktigt glad när det va dax att gå hem=) Har underbara arbetskamrater som alltid kan få mig att le även när jag känner  mig som värsta surpuppan..

Har tagit det lugnt nu i eftermiddag bara slappat och när älskling kom hem åkte vi och köpte lite mat för kvällen.. Har fredagsmys och försöker hitta nåt roligt på TV men finns absolut inget som e värt att titta på.. Är det inte meningen att man ska va hemma på fredagkvällar eller?? Skulle ha hyrt en film men orkar ju inte göra det nu..

Har inga planer i helgen förutom en sväng till gymmet imorrn förmiddag.. Håller alla tummar jag har för att det inte ska komma mer snö.. Snö gör mig deppig och arg!

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu