Sol,visning,promenad,söndag..

Har varit en mycket bra söndag.. Har sovit som en prinsessa i natt och kände mig utvilad och pigg när jag vaknade i morse.. Blev en smarrig frukost, det som fanns kvar från brunchen igår.. Planen för eftermiddagen va visningar på Liljeholmskajen.. Tog en promenad dit i det soliga vädret.. Kollade på 3 st alla va fina men tror inte de är för oss.. Är dock väldigt kul att gå på visningar tycker jag.. Blev en snabb sväng förbi Liljeholms gallerian köpte latte att dricka på vägen hem.. Va länge sen jag fick så mycket frisk luft och solsken=)

Kollar Solsidan och käkar thaimat nu, bra avslutning på en jättebra helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu