Tvättkväll..

Jo precis så tråkigt har vi här.. Tvättstuga hela kvällen, hu.. Hade tänkt att vi skulle städa lite oxå men orkar inte så får bli imorrn på min lediga dag istället..

Idag har verkligen inte varit en ledig dag, jobb 6-14, väldigt mycket att göra men gick väl ändå bra måste jag säga.. Trivs verkligen super med alla som jobbar med mig för tillfället och det gör ju dagarna så mycket lättare.. Känns skönt att man har nån att skratta med mitt i kaosen..

Blev en kort sväng på stan efter jobbet sen hem och direkt till träning.. Måste erkänna att jag har lite smått träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens ganska tuffa pass, så blev lite lugnare idag..Hoppas på strålande resultat till sommaren efter allt detta slit..haha.. (godis stopp går ännu bra)..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu