Året 2010 del 3

Så nu ska detta förhoppningsvis bli den sista delen av min lilla tillbakablick.. Vi har kommit fram till:

Augusti:






Jättefint bröllop, Karin såg ut som en prinsessa=)





Super trevlig middag hos Madde som sen blev utgång och fest hela natten..

September:



Brunch med söta jobbtjejerna på Mosebacke


Besök av mina fina föräldrar..



Gör mig redo för fest..

Oktober:





Oslagbar lagfest med bästa korpenlaget Oslagbara!!





25års kalas hemma hos mig, toppen kväll med tjejerna..



Vackra hösten!! Älskar färgerna, blev många promenader i det soliga vädret..

November:



After work på fridays..





Tog en weekend med Chrsitofer i Köpenhamn.. Väldigt mysigt att komma iväg lite..

December:


Började december på bästa sätt nämligen att jag Josse åkte och hälsade på Sara i Karlstad..



Lucia med Madde i Stor kyrkan



Anette slutade på jobbet för att flytta till Malmö.. Här en sista after work med henne. Sangria och tapas=)


Eftersom jag inte tog några bilder under julhelgen på Gotland e vi redan framme vid nyår och hela 2010 är avklarat..

Hoppas på ett fantastiskt 2011 med resor och många dagar att minnas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu