Drömmer mig bort..

Har spenderat kvällen med att kolla på resor till sol och värme och just nu känner jag att Dubai lockar väldigt mycket, riktigt häftig stad med fantastiska stränder vad mer kan man begära, just det glömde säga att det e ca 30 grader varmt och sol ungefär 29 dagar/mån i mars/april när vi tänkte åka.. Vill ifrån detta kalla Sverige även om det dröjer nån månad, då har jag iaf åt att se fram emot..











Tror att man kan ha en hyfsat bra semester här..hihi.. Vad tror ni??

Kommentarer
Postat av: Mikaela

2011-01-07 @ 13:07:29
Postat av: Mikaela

Man skulle nog kunna ha en alldeles hemskt bra semester där, får jag följa med? <3 kram

2011-01-07 @ 13:08:09
URL: http://thatmic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu