Mycket bra fredag..

Va ledig i fredags, hur skönt som helst.. Brukar ju träna, städa och vila på mina lediga dagar men eftersom jag fortfarande hostar och snörvlar så e ju träning helt utesluten, städa ville jag verkligen inte göra (även om det behövdes) bestämde istället lunch träff med Ida på söder, har inte träffat henne sen min födelsedag för att hon varit på långresa i asien  med sin sambo och son.. Va super trevligt att träffa henne,  vi hade en hel del att skvallra om..hehe..
När vi sagt hej då passade jag på att shoppa lite oxå=) tyckte att jag va värd det..
Provade dessa byxor på Gina tricot:

 
Kändes i början inte alls som min stil men blir mer å mer sugen, går ju att styla snyggt med höga klackar=) Får nog gå och prova en gång till sen bestämma mig, vad tror ni? Gillar ni detta mode??

Fick med mig ett fest linne, ett vitt baslinne och en grå tröja hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu