Onsdag..

Vet egentligen inte om jag har så mycket att skriva om.. Har varit en helt vanlig dag på jobbet, kände mig nästan utvilad i morse när jag skulle upp, måste bero på att jag somnade som en stock redan kl 21 igår.. Har kommit igång med träning igen, så himla skönt att komma in i de rutinerna.. Har än så länge blivit 3 pass den här veckan.. Mest kondition och styrketräning för överkroppen (mage, rygg, armar) Har kommit på att det inte skulle skada om mina lår minskade nån cm i omkrets så har lagt upp träningen som så att alla träning på benen körs utan vikter (typ löpning, crosstainer) så att musklerna inte ska bli större men så kan ju förhoppningsvis lite fett försvinna istället.. Får se hur det går..

Träningen har jag ju inga problem med, har svårare för att låta bli allt onyttigt (choklad, chips och kakor), blir mycket småätande på jobbet oxå när man jobbar långa dagar och känner sig trött eftersom man gått upp så tidigt.. Man lurar ju sig själv med att man kanske blir lite piggare om man får nåt gott att äta.. Det är nog mitt enda nyårslöfte i år, att förbättra mina matvanor..

Har ni gett nåt roligt nyårslöfte i år?? Nån rolig utmaning kanske som ni velat prova på men inte vågat ännu, eller lovat att ge er ut på en lång resa kanske, eller e det de gamla vanliga: Jag ska sluta röka, Jag ska börja träna, Jag ska göra farmsteg i karrriären?? 

Naj nu ska jag gå och sova så jag är människa imorrn.. Ha det bra mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu